20.10.13

echolalia.

Tak jak obiecałam ostatnio, dzisiaj zupełnie inne, mniej oczywiste i klasyczne połączenie ze spódnicą w roli głównej. Tym razem asystuje jej bluza z nadrukiem orła, czarne zamszowe botki i zielona parka. Mój fotograf z ogromnym poczuciem humoru porównał mnie w tym ubraniu  i uczesaniu do ,,elfki";)
Wolicie klasykę czy jesteście zwolennikami nieoczywistych połączeń?
Ściskam Was mocno,
besos,
BC
Just as I promised last time, in my today's outfit another combination with black skirt. But this time it isn't so classic, because I added blouse with eagle overprint, black suede boots and military parka. My photographer with a great sense of humor said that with that clothes and hairstyle I remember him an elf girl;)
I'm curious: do you prefer classic combination or that less obvious mix?
Hugs and kisses,
BC







Skirt, boots: Stradivarius
Blouse: Zara
Parka: Sheinside
Bag: no name


7 komentarzy:

  1. Masz świetne buty! Właśnie o czymś takim myślałam na tę jesień. Napisz proszę czy to nowa kolekcja, czy może już dawno je kupowałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bridget, botki kupione na letniej wyprzedaży za 99zł:)
      podobne, na nieco tylko wyższym obcasie są obecnie w sklepie Bershka:
      http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/bershkapl/pl/40109502/32025/2704048/Botki%2BBershka%2Bz%2Bsuwakiem/040
      pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Właśnie oglądałam je, ale są zdecydowanie za wysokie. Twoje są idealne. Jakby Ci się kiedyś coś rzuciło w oczy to pisz:) Ja ostatnio znalazłam w lumpie bardzo podobne, ale niestety rozmiar za małe, ale stan był idealny, zero oznak użytkowania. Co za pech:)

      Usuń
  2. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie zestawy, parka nadaje takiego luzu całości:).

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tych spódnic, ale w twoim wydaniu wygląda nawet ładnie.

    OdpowiedzUsuń