8.6.12

swallows.

Dzisiejszy wieczór zarezerwowany dla gorących emocji kibiców (i nie tylko) dlatego wieczorem Polska jak długa i szeroka będzie mieniła się barwami bieli i czerwieni. Ja również wieczorem wybieram się wspólnie z przyjaciółmi na spotkanie w celu obejrzenia meczu otwarcia. Rano jednak chciałam Wam pokazać strój, który doskonale sprawdza się m.in w pracy. Ruda sukienka, kupiona za dosłownie kilka groszy, zaskoczyła mnie od razu swoją świetną jak na tą cenę jakością (wielki plus za 100% bawełny) i dodatkowo krojem, który pięknie podkreśla kobiece kształty. Uwielbiam również ten sweterek w jaskółki z marszczeniami przy ramionach i kieszonkach, który fajnie nadaje się na  chłodniejszy wieczór jako uzupełnienie letniego stroju.  Postanowiłam dodatkowo pokazać Wam to zestawienie zarówno w wersji eleganckiej ze szpilkami, jak i dla nielubiących ,,wysokości" w zestawie z balerinami:)
Ściskam Was mocno,
besos,
BC













Dress: no name
Cardigan: Pull&Bear
Heels: Bershka
Balerinas: Zara
Bag: Zara
Earrings: H&M
Bracelet: bydziubeka

1 komentarz:

  1. Tak, tak w dzisiejszy wieczór trzeba kibicować Naszym! :) Ja własnie udaję się na grupowe kibicowanie! :) Bardzo podoba mi się Twoja sukienka, idealnie podkreśla Twoją figurę! Poza tym spodobała mi się też Twoja fryzura, po tym jak obcięłam włosy w tamtym roku zapuszczam, zapuszczam i zapuścić nie mogę. :P

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń