3.6.12

put your sneakers on.

Co prawda w dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać zupełnie inny zestaw, ale wczorajsza pogoda zweryfikowała moje plany i w krótkiej chwili między jedną chmurą deszczową a drugą udało mi się zrobić parę zdjęć. Outfit bardzo sportowy, przede wszystkim ze względu na buty- fioletowe sneakersy, które z braku kaloszy idealnie spełniają swoją rolę przy takiej mokrej aurze. Nie lubię takich ponurych dni, chyba że mogę je w całości przesiedzieć i oglądać wszystko zza okna w ciepłym domku;) Dlatego w taką pogodę, żeby podkręcić nieco przygaszony entuzjazm,  najczęściej na przekór zakładam kolorowe ubrania. Tak tez zrobiłam i dzisiaj. Do niesamowicie wygodnych legginsów dodałam fioletowe adidasy, na górę luźną bluzkę koszulową z printem kwiatowym, na to szara kurtka przeciwdeszczowa z soczyście żółtą górą:) a na deser gofr z owocami na pierścionku:)
Trochę słońca w ten weekend Wam Życzę moi drodzy!
Ściskam Was mocno,
besos,
BC








Blazer: Pull&Bear
Blouse: Stradivarius
Leggins: Stradivarius
Sneakers: Nike
Bag: Mizensa
Watch: Stradivarius
Earrings: made by friend
Ring: made by friend

5 komentarzy:

  1. oj też nie lubię takich dni :( chcę słoneczka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna koszula, ma ciekawy print - jak haft krzyżykowy :D
    Wg mnie bez bluzy jest zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna torebka i koszula!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie(trwa giveaway z Oasap)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trampki i torebka mi się bardzo podobają !

    OdpowiedzUsuń