12.6.12

catch me if you can.

Można powiedzieć, że dzisiejszy zestaw w nieco patriotycznym stylu. Prosty t-shirt w biało czerwone paski połączyłam  z białymi shortami. Żeby nie było tylko dwukolorowo, a całość nabrała nieco marinistycznego charakteru postanowiłam dodać moje ukochane niebieskie sandałki i na dokładkę torebkę w kwiatowy print. Kto powiedział, że paski nie lubią się z kwiatami?:) Udało mi się na zdjęcia uchwycić chwilę bez deszczu, bo wcześniej wracając z pracy złapało mnie istne oberwanie chmury> Oby już nie padało, bo jak będą się bawić ludzie w strefie kibica?:)
W górę wszystkie serca, dzisiaj będzie piękny mecz!
Ściskam Was mocno,
besos,
BC










T-shirt: Stradivarius
Shorts: sh
Sandals: Pull&Bear
Bag: Parfois
Bracelets: H&M, gift 
Necklace: made by my friend

2 komentarze:

  1. I love your blog! your outfits are great :)
    already have an seguidroa more: D
    kisses from: http://julldiaz.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że u Nas padało, ale we Wro nie spadła nawet kropla deszczu! A w strefie było cudownie!;)

    OdpowiedzUsuń