13.5.12

beigold.

Znowu zrobiło się nieco pochmurno za oknem. Przyznaję, że dla mnie to korzystna sytuacja, bo pozwala mi pracować w domu z książkami, a nie snuć pomysły na szybkie czmychnięcie ukochanym rowerem za miasto;) W dzisiejszym zestawie proponuję bardzo proste połączenie kolorystyczne. Dawniej beż wydawał mi się najgorszą opcją dla blondynek, teraz wiem, że trzeba go po prostu odpowiednio łączyć z innymi kolorami. Szpilki w nieśmiertelnym kolorze nude wydłużają nogi, a bluzka ujmuje mnie swoim nieskomplikowanym, asymetrycznym nieco krojem i tą zamszową kieszonką z przodu:)
Pozytywnego nastawienia na nadchodzący tydzień Wam życzę!
Ściskam Was mocno,
besos,
BC










Blouse: Stradivarius
Pants: Zara
Heels: Bershka
Bag: River Island
Watch: River Island
Bracelets: H&M
Rings: H&M, Stradivarius

2 komentarze:

  1. Świetny zestaw, wszystko bardzo mi się podoba a w szczególności torebka i bluzka! ;)
    + piękne loki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka przepiękna i zegarek!;)

    OdpowiedzUsuń