24.4.12

red or baby blue.

Sweter oversize i boyfriend jeans- niby obie rzeczy luźne, trochę niedopasowane, a mimo to w połączeniu z czerwonymi klasycznymi szpilkami i beżową torebką na długim pasku wyglądają kobieco. Kocham dziewczęce stroje (sukienki, spódniczki- jeszcze nie pokazałam żadnej, ale już niedługo zdominują tego bloga, to mogę obiecać;)). Ale właśnie najciekawiej jest (według mnie oczywiście) kiedy do takiego pięknego kobiecego outfitu, przemycimy trochę męskiego pierwiastka- stąd moje zamiłowanie do dużych męskich wręcz zegarków, marynarek o przedłużonych fasonach, czy właśnie rzeczach typu oversize! To dodaje smaczku, burzy harmonię i każe się zastanawiać, dlaczego właściwie zmiksowaliśmy dwie pozornie niepasujące do siebie rzeczy:) Bo przecież na pierwszy rzut oka czerwień i błękit (nazywany uroczym mianem baby blue;>) z pozoru nie tworzą pary idealnej. Ale kto by się przejmował takimi niuansami?
Ściskam Was mocno,
besos,
BC












Sweater: H&M
Jeans: Stradivarius
Heels: Zara
Bag: River Island

****

A wszystkich tych, którzy jeszcze nie mieli okazji obejrzeć w kinie filmu Nietykalni, z całego serca namawiam na obejrzenie tej świetnej produkcji. Z czystym sercem mogę powiedzieć, że już dawno żaden film nie zrobił na mnie takiego dużego wrażenia. Niesamowita komedia z piękną historią!

5 komentarzy:

  1. świetna stylizacja

    obserwujemy ?

    annuskafashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również kocham literaturę,a co więcej mówić o Tobie? Masz piękna twarz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam wszystko z najdrobniejszym szczegółem i jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego bloga słońce! Niesamowite, oryginalne i inspirujące zestawy! Fajnie, że mam swojego przewodnika po świecie mody ;**
    Twoja Kinia

    OdpowiedzUsuń