11.4.12

burgundy.

Nie wiem jak wy, ale ja od jakiegoś czasu każdy mój dzień rozpoczynam od wyjrzenia przez okno i sprawdzenia, czy aby już się coś nie zazieleniło;) Co prawda zima już chyba definitywnie się pożegnała, ale mimo wszystko brakuje mi słońca, ciepłego wiatru i przede wszystkim właśnie tej zieleni wkoło:) Póki co zakładam jeszcze moje ukochane burgundowe spodnie, które kupiłam na zimowej wyprzedaży i chyba mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że to aktualnie moje ulubione! Biała koszula (klasyk!), mimo, że oversize, jest również lekko transparentna, co ładnie usubtelnia jej męski charakter. Czarna torba o prostym fasonie mieści absolutnie wszystko czego mi potrzeba i pasuje na każdą okazję. Co prawda wszędzie królują pastele i już niedługo z pewnością wkroczą i na moje ,,podwórko", ale póki co, jeszcze chwilkę poflirtuję z dostojnym Burgundy;)
Ściskam Was mocno,
besos,
BC










Shirt: H&M
Jeans: Stradivarius
Heels: CCC
Bag: Monashe
Necklace: H&M
Watch: Stradivarius
Bracelets: Gift

2 komentarze: